بهره‌مندی ۱۳۰ جوان میاندورودی از  تسهیلات خوداشتغالی
کد خبر: 4181837
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

بهره‌مندی ۱۳۰ جوان میاندورودی از  تسهیلات خوداشتغالی

رئیس کمیته امداد میاندورود گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۱۳۰ نفر به مبلغ ۱۸ میلیارد و سیصد میلیون تومان از تسهیلات خوداشتغالی در جهت اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در این شهرستان بهره‌مند شدند.  

محمد تقی جلالی،  رئیس کمیته امداد میاندورودبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران، محمدتقی جلالی، رئیس کمیته امداد میاندورود، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۱۳۰ نفر از  مددجویان به مبلغ 18 میلیارد و سیصد میلیون تومان از تسهیلات خود اشتغالی در جهت اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در  این شهرستان بهره‌مند شدند. 

وی افزود: به منظور پایدارسازی مشاغل ایجادشده و کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی در فضای مجازی کلاس‌های آموزشی با حضور مجریان طرح‌های اشتغال توسط اساتید دانشگاه برگزار می‌شود.

جلالی تصریح کرد: جهت تسریع در پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان به بانک‌های عامل و رفع موانع درجذب تسهیلات علاوه بر حضور در بانک‌ها و پیگیری موارد در کارگروه اشتغال فرمانداری نیز پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت می‌پذیرد.

رئیس کمیته امداد میاندورود خاطرنشان کرد: برنامه ابلاغی شهرستان در سرفصل اشتغال‌زایی در سال جاری در کمیته امداد، اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان از منابع جزء۳ و ۴ بند(ب) تبصره ۱۸ است که در صورت تأمین اعتبار، فرصت شغلی و اعطای تسهیلات برای جوانان محقق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha